måndag 2 november 2009

Hemma idag...


Idag fick jag bli hemma, är lite hängig med halsont. Just nu håller jag på och läser Belysningsboken av Elisabeth Wilhide som jag lånat från bibloteket. Intresant att se hur olika typer av belysning kan användas för att skapa stämningar i hemmet. Det är en helt okej bok, men vissa av bilderna ger mig lite ont i magen. De är tråkiga, stela och har ingen som helst personlighet.
Aja.. nu ska jag lägga in lite mer ved och sen ska jag tappa upp ett bad. Köpte badbomber på Lush när jag var i stockholm förra helgen på inredningskurs. Lush produkter är den perfekta julklappen (i allfall till mig) du kan se mer av deras produkter på http://www.lush.se . Har du möjlighet så besök deras butiker. Det är underbart att få gå runt och lukta på allt.
Mvh
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar