fredag 13 november 2009

Nu är det jul igen....

Härliga inspirations bilder från SIA.
Den lilla kulan runt det glasets fot blir en vacker
detalj. Julen är min favorit högtid. Det är så mysigt när det luktar glögg, pepparkakor och granris i huset.

I tisdags var jag en sväng på IKEA för att köpa tidskriftssamlare till pappa och när jag hamnade bland
allt julpynt fick jag den där härliga jul känslan i magen.
Så nu har jag börjat funderar på vad jag ska ge bort i julklapp, vad jag ska baka med mera.

Tänker även göra en stor krans att hänga utanför dörren till mamma och pappa. Idén kommer från den gigantiska röda kransen nedan.


Mvh




Johanna

















Bilderna kommer från sia.se.

1 kommentar:

  1. vilken bra idé med små röda kulor runt glasets fot. Blir till att söka efter kulor i rätt storlek. Modellen på bilden var fin.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera